החרקים חוגגים בקיץ?

עפר גדנקן No Comments on החרקים חוגגים בקיץ?

באקלים הישראלי, עונת הקיץ וגלי החום מביאים איתם גם נחילים של נמלים ותיקנים אל תוך הבית. כולנו מחפשים פתרונות כדי להתמודד בהצלחה ובקלות עם הבעיה המטרידה הזו. לא פעם אנחנו מרימים ידיים מראש ובטוחים שבמלחמה הזו קשה לנצח.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סנו, החברה המובילה בישראל למוצרי ניקיון וטיפוח הבית, מציגה את סדרת קוטלי החרקים היעילה באישור המשרד להגנת הסביבה, שמתאימה במיוחד לתקופה זו של השנה ומאפשרת לכם להתמודד עם כל סוגי החרקים בצורה הטובה ביותר.

הכירו את סדרת K3 – דור חדש בהדברה, ללא ריסוס, בשיטת עשו זאת בעצמכם:

K3 תחנת פיתיון – הגנה מתמשכת מפני תיקנים ללא מגע יד אדם

תחנת פיתיון, קוטל תיקנים חדשני לבית ולחצר עם יעילות מוכחת לקטילת תיקנים למשך חצי שנה. התחנה מאפשרת הדברה ביתית פשוטה בשיטת עשה זאת בעצמך ללא מגע יד אדם עם החומרים. פשוט מניחים את התחנות במקומות נסתרים בבית בהתאם להוראות השימוש הרחק מהישג ידם של ילדים. הפיתיון מושך אליו את התיקנים בחיפושים אחרי מזון ומים, הם אוכלים אותו, חוזרים אל הקן שם הם נקטלים וקוטלים תיקנים אחרים.  התחנות חסינות פתיחה, עובדות ברציפות למשך 6 חודשים ומבטיחות הדברה יעילה של תיקנים.

K3 נמלים פיתיון ג'ל – קוטל נמלים בבית ובחצר ביעילות מוכחת

מזרק בעל יעילות מוכחת לקטילת נמלים בבית ובחצר, המהווה פתרון חדשני לחיסול הנמלים בבית ובסביבתו ולמניעת התרבותן בפינות מסתור. אריזת המזרק מוכנה לשימוש מיידי ומאפשרת שימוש גם בחריצים ובפתחים קטנים, ללא מגע יד אדם עם החומרים וללא ריסוס. פיתיון המזרק מושך אליו את הנמלים בחיפוש אחר מזון ומים וגורם להן להרעיל ולקטול גם את הנמלים שבקן. השימוש קל ויעיל!

K3 תיקנים פיתיון ג'ל – קוטל תיקנים בבית ובחצר ויעיל לאורך זמן

פיתיון ג'ל מוכן לשימוש, מתאים לקטילת תיקנים במקומות המסתור, בבית ובחצר. הפיתיון מושך את התיקנים בזמן חיפושם אחר מזון ומים, התיקנים אוכלים מהפיתיון, חוזרים למקומות המסתור, מרעילים תיקנים נוספים ומתים. הפיתיון קל ובטוח לשימוש ומופיע באריזת מזרק מוכנה לשימוש.



0 תגובות